fredag 22 juni 2012

Ny midsommar

En midsommar som blev någonting nytt. Ett bevis på att Lchf är det sätt vi lever på. Barnen fick givetvis fria tyglar att äta fritt när det är fest. Jag och min make åt Lchf rakt igenom. Vi missade några potatisar och en pawlova. Vi konstaterade båda två att potatis är ingenting vi längtar efter eller saknar. Ingenting att ens överväga att fuska för. Pawlovan däremot var fantastiskt fin och jag ska genast prova att göra en på sukrin när jag köpt det. Har dragit ner på sukrin och inte haft det hemma på några månader.
Det var också en alkoholfri midsommar. Så underbart gött att avsluta kvällen med en powerwalk helt nykter.
Att vakna utan baksmälla är också ljuvligt. Jag och min make sprang nästan 5 km i blåsten.
Jag älskar det nya livet jag lever. Jag har kämpat hårt för att nå hit och jag ska så mycket längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar