tisdag 7 augusti 2012

Long time no see

Varit sjuk. ätit dubbla penicillinkurer. Under samma tid har jag även flyttat från hus till lägenhet och detta har varit enormt påfrestande både mentalt och fysiskt. Ingen träning på tre veckor och de sista dagarna har varit som en töcken.
I morse var det äntligen dags. Första löparrundan. Mjukstart. Sprang exakt 5 km och gick resten. Ljuvliga spring. Den känslan i min kropp är obeskrivlig. Maximal njutning och jag kände mig lätt och snabb. Vågade dock inte ta ut mig för mycket.
Annat positivt är att den förbannade jordgubbssösongen är över för i år. Vågar inte ens tänka på hur mycket jag lagt på mig! Men jag har verkligen frossat! Nu är det över och hektona ramlar av!
Att flytta innebär också nya rutiner och det känns som om en del av mitt småätande är borta.
Nu blir det hårdträning inför LCHF- loppet och min och Nadjas lyxiga Stockholms weekend!
Skönt att vara tillbaka i bloggträsket!
Viva la LCHF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar