torsdag 3 januari 2013

Methabolic typing

Det har väl inte undgått någon utav er att jag gått och blivit med PT eftersom jag fullkomligt vräker ur mig beröm över ovan nämda person.
Min träning med Björn har verkligen öppnat upp nya dörrar för vad jag trodde var möjligt. En styrka jag inte trodde fanns lockas fram och det omöjliga blir möjligt. Fy fan vad jag tänker bli stark i år. Björn har även ett test som han erbjuder. Där man genom att svara på en massa frågor får fram vilken typ utav kost som är mest lämplig för just dig. Det finns olika "typer", en viss typ av individ ska äta en viss typ av livsmedel för att fungera optimalt oavsett situation.
Jag var såklart en väldigt dominant protein typ. Sann LCHF'are som jag är ; ) och mår då såklart bäst om jag håller mig till protein och fett.
På www.westcoast4.se kan du oxå göra testet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar